Samen maken we jou, het onderwijs en het leven van kinderen mooier en meer ontspannen. Door jou, jullie als team en uiteraard ook de kinderen te helpen de regie terug te pakken.
Ik neem je mee naar buiten, letterlijk en figuurlijk.
Wanneer je echt in verbinding met jezelf en anderen staat en je open durft te stellen voor groei, sta je met meer vertrouwen en plezier in het leven en voor de klas. Buiten de muren kijken, waar je zo makkelijk vast blijft zitten in je eigen denken en de waan van de dag, helpt om los van te komen van vaste patronen.
Door mijn jarenlange ervaring in het SBO weet ik als geen ander hoe jij je kan voelen binnen het onderwijs. Ik help je bij het inzicht krijgen in jouw drijfveren en valkuilen. Al wandelend gaan we met elkaar het gesprek aan en merk je dat praten makkelijker gaat. Een gouden combinatie die zorgt dat jij nog jaren met plezier binnen het onderwijs blijft werken.
DIRECTIE / IB
Wat jij wil is een gelukkige leerkracht, die met energie binnen jouw school blijft werken.
Je gunt iemand niet alleen een professionele ontwikkeling, maar ook een persoonlijke. Omdat je mensen voor de rest van hun leven wat mee wil geven waar ze in meerdere situaties wat aan hebben.
LEERKRACHTEN / OOP
Je worstelt met de dynamiek binnen je groep. Ziet jezelf dingen zeggen of doen waar je niet direct energie van krijgt of trots op bent. Je vraagt hoe je je werk nog lang met plezier kan blijven doen. Je voelt je onmachtig, onzeker of boos. Soms zit je zo vast dat het lastig is wat ‘ruimer’ te kijken.
Met meer focus voor de klas staan?
Bekijk mijn coachings kaartenset
‘word de leerkracht die je zelf had willen hebben‘
Deze set met 42 inspiratiekaarten bevat één kaart voor iedere schoolweek + 10 bonuskaarten.
“Zeg je wat je zegt, of voel je wat je zegt?
Ik werkte eerder onder andere met :
“Juf, juf, juffie! Luister nou!” Grenzen aangeven
Hoe kan ik beter mijn grenzen gaan stellen én bewaken? Naar collega’s, de kinderen in de klas, ouders en/of privé? Boeken vol kunnen er over geschreven worden. En (zeer) regelmatig is het onderwerp van gesprek in mijn werk. De komende tijd wil ik hier vanuit de...
Dat ga ik dus écht niet meer doen! Grenzen aangeven (1)
Hoe kan ik beter mijn grenzen gaan stellen én bewaken? Naar collega’s, de kinderen in de klas, ouders en/of privé? Boeken vol kunnen er over geschreven worden. En (zeer) regelmatig is het onderwerp van gesprek in mijn werk. De komende tijd wil ik hier vanuit de...
Mag het ook stormen in je klas?
Ik geloof in de kracht van water. Water dat deint, water dat spiegelt, water dat schijnt en water met grote bubbels van de grote druppels door de kletterende regen. Ik geloof ook in verbinding. Vanuit voeten in modder en klei, soms soppend, maar ook stevig staand...